Avond
Voor de grote passpiegel staat ze zich op te maken. Hij kijkt naar haar mooie gezicht, haar donkerblonde krullen. Zijn adem stokt even als hij haar lingerie ziet. Een donkerrode BH met halve cups die haar tepels maar net bedekken en een minuscuul rood stringetje drie vingers breed.
“Lief je gaat dit toch niet aandoen vanavond?”
“Er komt nog een hele mooie avondjurk overheen, donkerrood met strikken op de schouders. Gisteren speciaal gekocht voor die Top-50 van jullie.”
De avondjurk valt prachtig en kleurt mooi bij haar gebruinde huid. Het decolleté laat de bovenkant van haar borsten onbedekt. Om extra accent te geven doet ze een grote Marokkaanse hanger om met bijpassende oorbellen en natuurlijk haar zilveren armbanden. Ze is klaar voor de strijd! Mark ziet er ook goed uit in zijn zwarte smoking met brede broeksband, dezelfde kleur als haar jurk. De mensen zullen weten dat dit haar man is.
De Top-50 is bij John thuis: een grote villa in Loosdrecht. Als ze binnenkomen trekken ze de aandacht want ze zijn niet alleen veruit het jongste stel maar door haar superhoge pumps ook nog eens het langste.
Mark stelt haar aan John voor. Haar eerste indruk is die van een vijftiger met een hard maar niet onknap gezicht. Maar de tweede indruk is desastreus: hij kijkt haar niet aan, hij kijkt naar haar borsten. Ze heeft de neiging te roepen: ‘joehoe hier moet je kijken’, maar dat is een te riskante opening.
Johns vrouw Rosa is van het type ‘teveel van alles’. Teveel make-up, teveel sieraden, teveel vet en teveel geld. Ze zoent Merel op haar wang maar maakt haar kusje in de lucht uit zorg voor haar make-up. Er speelt een Latino-band en als die aan een tango begint trekt ze Mark mee. Ze dansen goed samen en ook dat valt op. Zoals ze al vreesde vraagt John haar direct daarna ten dans. Hij leidt goed maar veel te dwingend. Hij komt ook veel te dicht bij en praat vooral over zichzelf. Het is een schrale troost Mark moeizaam met Rosa te zien dansen. Probeert ze hem te versieren?
Als de band even pauzeert raakt ze met Rosa in gesprek. Die vraagt naar haar ouders, haar opleiding, haar hobby’s, waar ze wonen. In een flits realiseert ze zich dat ze getest wordt. Als Mark ‘one of the boys’ gaat worden zal zij ‘one of the girls’ moeten zijn. Ze gruwt bij het idee. Om Rosa te stoppen begint ze zelf vragen te stellen en met enig leedvermaak hoort ze dat Rosa’s grote passie rozenkweken is. Naar Merels oordeel de sufste hobby ever.
“Wil je mijn rozen even zien”, vraagt ze en zonder op antwoord te wachten troont ze Merel mee naar het zoet geurende rozenprieel direct naast het grote terras.
“Dit is mijn lievelingsroos”, babbelt ze trots verder, “John heeft hem voor me meegenomen uit Irak. Jouw man gaat daar toch ook heen?”
Ze wil zeggen: “Daar gaat hij helemaal niet heen en als hij dat al doet is dat een beslissing van ons beiden en niet van jouw man.”
Maar ze zwijgt. De band begint weer te spelen.
“Kom we gaan lieve kind, John zal vast nog wel een keer met je willen dansen.”
Er klinkt iets bitters in haar stem. Als de langzame nummers beginnen danst ze gelukkig met Mark, haar armen om zijn hals geslagen. Ze wil dat hij haar lijf voelt en geniet als ze zijn erectie voelt groeien.
“Oh wat een lekkere stijve krijg je”, fluistert ze.
“Dat komt omdat alleen ik weet wat je onder je jurk draagt.”
“Zo meteen doe ik mijn string ook uit.”
“Hier?”
“Ja, hier op deze Top 50.”
Hij kreunt. Maar tot hun ergernis stopt de muziek en begint John aan een speech. Iedereen dringt naar voren om het beter te kunnen horen. Het laatste waar zij nu zin in heeft is luisteren naar die zelf ingenomen bobo.
“Kom lief we ontsnappen even.”
“Niet nu toch?”
“Wil je dan naar die baas van je moeten luisteren, kom op.”
Ze pakt zijn hand en troont hem stilletjes mee via het terras naar het rozenprieel. Ver uit het zicht van iedereen kunnen ze eindelijk zoenen.
“Kijk naar me”, fluistert ze en tot zijn verbijstering slaat ze de hoge split van haar lange jurk open, trekt geraffineerd haar rode stringetje uit en duwt dat tegen zijn wang.
“Ik ben nat van je Mark”, fluistert ze hees, “ik wil je hier en nu.”
“Jezus Merel, maar…..”
“Niks maar, kijk!”
Ze gaat zitten in Rosa’s schommelstoel en slaat haar linkerbeen uit de hoge split van haar jurk en over de armleuning. Het is waanzinnig opwindend haar zo te zien. Haar gezicht en bovenlijf zijn die van een mooie jonge vrouw in avondjurk. Haar onderlijf bloot onder die opengeslagen split, haar dijen wijd gespreid, is dat van een Sirene.
Om hem nog heter te maken likt ze de middelvinger van haar linkerhand en streelt haar open zachtroze kutlippen en klit. Traag vingert ze zich, haar blik op hem gericht. Dat breekt Marks laatste weerstand.
“Sexy Devil”, hijgt hij en zakt op zijn knieën.
Hij likt zoals zij het graag heeft: lange halen met af en toe een tinteling over haar klit, twee vingers in haar, zijn pink half in haar sterretje. Ze beweegt wild met haar heupen maar weet nog altijd precies wat ze wil. Ze trekt hem overeind en gaat zelf ook staan. In zinderende wellust ritst ze zijn gulp open en tovert zijn grote pik en ballen tevoorschijn. Even kwelt ze de natte eikel met haar duim en dan spietst ze zich langzaam op zijn grote paal. Mark is half in shock van opwinding.
“Kijk naar me lieve Mark”, hijgt ze, “niets en niemand mag ons uit elkaar drijven, nooit!”
Het is riskant, heet en intiem wat ze doen, het is haar manier! Ze voert het tempo op en dan is het niet meer te houden: ze ontploffen als twee vuurpijlen! Zijn orgasme trekt als een storm over zijn gezicht. Straal na straal spuit hij in haar terwijl zij hem met haar lenige bekkenbodemspieren leeg melkt.
Ze hebben minuten nodig om uit hun roes te komen. Hij ziet alleen maar mist, zij heeft wat tranen. Dan poetsen ze elkaar voorzichtig schoon met het stringetje. Ze rolt het stukje stof tot een balletje en hangt het in de hoogste tak van Rosa’s lievelingsroos. Uit het zicht achter een paar rozen maar na de bloei zal het een leuk souvenir zijn. Proestend als twee pubers, glippen ze terug de zaal in waar John net klaar is met zijn speech.
Nacht
“Merel, wacht, wacht even ik moet je wat zeggen”, zijn stem is dringend.
Ze laat zijn hoofd los zodat ze zijn gezicht beter kan zien.
“Ik ga niet naar Irak! En ik ga weg bij the Company!”
Het lijkt alsof zijn woorden één voor één en heel langzaam bij haar binnenkomen. Daardoor duurt het even voordat ze in volle omvang begrijpt wat hij zegt. Ze voelt de nijging ongeremd te lachen en hysterisch te huilen tegelijk. Daarom perst ze haar lippen op elkaar en wacht.
“Het was mijn eerste Top 50 en ik heb nog nooit zoveel foute gasten bij elkaar gezien. Bij The Company en bij de klanten, het stinkt er naar maffia! En Irak is wél gevaarlijk, ik heb vanavond gepraat met een Engelsman die er twee weken geleden nog was. Mij uitnodigen voor die Top 50 was gewoon een lokaas.”
Hij is even stil.
“Maar vooral, ik wil niet het risico lopen daar aan flarden te worden geschoten. Ik wil je niet kwijt Merel, jou niet, jullie niet.”
Ze dwingt zichzelf rustig te blijven: “Het is het beste besluit lief, voor jou, voor mij, voor ons drie.”
Als ze verder gaat praten gaat ze huilen en ze wil niet huilen, niet nu. Daarom loopt ze naar de CD-speler en zoekt het nummer dat haar zoveel kracht gaf toen ze met Pjotr danste. Ze zet het op orkaankracht en ze dansen wild door de kamer, zij naakt, hij in zijn smokingbroek. Het is bizar en ontroerend.
“Rosa vindt dat souvenir in de roos vast geweldig”, schreeuwt hij.
Ze lacht terwijl ze voluit meezingt:
‘Ich hab ihm Plattgeliebt
glücklich und matt
dass er keine Kraft mehr
zum aufstehen hat
Er kriegt die Stiefel nicht mehr an
nicht für Irak und nicht für Iran
Ich hab ihm Plattgefickt’!
Mark die matig Duits praat begrijpt de tekst maar half. Als ze uithijgen op de bank vraagt hij:
“Wat betekent dat laatste woord eigenlijk.”
“Een hele grove uitdrukking lief maar heerlijk om te schreeuwen als je van elkaar houdt.”
“Maar wat betekent het?”
“Ik fluister het in je oor als je nog een keer met me vrijt…………!”